Promocja powitalna - wpisz kod NOWASTRONA a dostaniesz 5% rabatu. Tylko dla 100 pierwszych osób.

Home / Informacje / Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

1. Reklamację może złożyć Klient, który posiada zrealizowane zamówienie. 

2. Reklamację należy złożyć mailowo 

3. Warunki zgłoszenia reklamacji: - każda reklamacja musi zawierać dokładny opis problemu.

4. Termin zgłoszenia reklamacji: reklamację należy zgłosić do 14 dni roboczych od momentu dostawy towaru. Po tym czasie reklamacja nie będzie  rozpatrywana.

5. Zgłoszenia reklamacji przyjmujemy w dni robocze od godziny 9:00 do15:00. 

6. 100media sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni roboczych.

7. 100media sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakość przesyłek kurierskich. Reklamacje związane z jakością przesyłek kurierskich zostaną rozpatrzone na podstawie protokołu szkody sporządzonego wspólnie z kurierem przy odbiorze przesyłki. Brak protokołu szkody może stanowić podstawę do odmowy uwzględnienia reklamacji.

8. Maksymalny poziom rekompensaty za reklamowane zlecenie nie może przekroczyć 100% jego wartości.

9. Pełnej rekompensacie finansowej podlegają tylko zakupione produkty niepersonalizowane.