Reklamacje i zwroty
1. Reklamację może złożyć Klient, który posiada zrealizowane zamówienie.
2. Reklamację należy złożyć mailowo
3. Warunki zgłoszenia reklamacji: - każda reklamacja musi zawierać dokładny opis problemu.
4. Termin zgłoszenia reklamacji: reklamację należy zgłosić do 14 dni roboczych od momentu dostawy towaru. Po tym czasie reklamacja nie będzie rozpatrywana.
5. Zgłoszenia reklamacji przyjmujemy w dni robocze od godziny 9:00 do15:00.
6. 100media sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni roboczych.
7. 100media sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakość przesyłek kurierskich. Reklamacje związane z jakością przesyłek kurierskich zostaną rozpatrzone na podstawie protokołu szkody sporządzonego wspólnie z kurierem przy odbiorze przesyłki. Brak protokołu szkody może stanowić podstawę do odmowy uwzględnienia reklamacji.
8. Maksymalny poziom rekompensaty za reklamowane zlecenie nie może przekroczyć 100% jego wartości.
9. Pełnej rekompensacie finansowej podlegają tylko zakupione produkty niepersonalizowane.